It’s a Mad, Mad, world…. Oh, nu! Mad Potion! Asta am vrut sa zic!

Astăzi sunt vrăjitoare! Da, ai dreptate, aşa sunt mereu, doar că azi am şi costum!

Merg la petrecerea de Halloween în avans cu prietenii. Mi-am luat pălăria, rochia neagră, capa şi bagheta. Dar înainte să merg în mijlocul monştrilor, îngerilor, dovlecilor, sirenelor, vampirilor şi aşa mai departe, trebuie să fac o vrajă, că nu mai am parfum! Nu, nu mă duc acum să îmi cumpăr! Nici n-aş mai avea timp. Deschid coletul, căci încă n-am apucat! Desfac uşor, şi încep să mă îmbrac în miros de vanilie, mosc şi chihlimbar.

Şi plec către Castelul Bântuit (casa Silviei, dar..cu atâtea urâţenii, în ce altceva s-ar fi putut transforma?). Iau un taxi, iar şoferul când mă vede, stă chircit cu mâinile pe volan, până îl asigur că anul ăsta nu îi fac farmece, dar rămân datoare.

Începe a râde isteric, după care scoate o mască de clown din torpedou.

T: Ei, ce spui domnişoara vrăjitoare?

E: Ok, du-mă până pe Bulevardul Lascăr Catargiu, la numărul 9. Mi-e frică de clowni.

T: Bine, bine, dar spune-mi ce parfum ai folosit!

E: Mad Potion, Katy Perry, e noul parfum.

T: Păi ţi se potriveşte costumul de vrăjitoare atunci. Cu parfumul ăsta nici nu îşi mai trebuie baghetă, că vrăjeşti fără să clipeşti!

E: Ei bine, să ştii că parfumul ăsta te ajută să fii cine vrei tu să fii!

T: O să i-l dau nevaste-mii, poate nu o să mai fie aşa o acritură. Sau..poate cine ştie? O să fiu vrăjit şi o să uit că a pus 10 kg în 4 luni pe ea, sau că iar a ars mâncarea.

Aşa tare mă amuz când taximentriştii îşi spun poveştile de viaţă, că niciodată nu zic „nu” când se pun pe povestit.

Aşadar, ascult şi ascult! Îmi spune că dragostea ţine doar până când se duce fierbinţeala tinereţii, şi până apar copiii. Iar când apar copiii, apar şi grijile, şi uite aşa se duce dragostea! Pentru că nu mai e timp s-o întreţii. Doi, se transformă într-o familie: de trei, de patru, după cum e cazul! Iar apoi îţi târăşti zilele la serviciu-acasă şi invers, weekend-uri la mama soacră, şi comedia este una fără sfârşit când îţi laşi şoşetele aruncate şi hainele lângă coşul de rufe!

Şi am ajuns. Îmi iau la revedere de la taximetrist, nu însă înainte să-mi mulţumească pentru faptul că i-am spus de  noul parfum Mad Potion by Katy Perry. Astfel, când va primi prima de Crăciun, i-l va lua soţiei, doar-doar, va readuce dragostea între ei şi se mai îmbunează şi ea.

Intru în bloc, iar apoi în apartamentul Silviei. Îi dau sticla de vin pe care o adusesem, iar apoi mă îndrept către logodnicul meu. Îl iau în braţe, iar el rămâne cu capul pe umărul meu.

Eu: Auzi?

El:Da, spune!

Eu: Mă vei iubi chiar şi atunci când voi pune 10 kg pe mine în 4 luni, şi când voi arde mâncarea?

El: Dacă vei avea acelaşi parfum, cu siguranţă!

Eu: Atunci promit să nu transform dragostea noastră într-o nesfârşită comedie doar pentru că îţi laşi şosetele aruncate şi hainele lângă coşul de rufe!

superblog-katy-perrys-mad-potion-coty-sponsor-superblog

Acest articol a fost scris pentru Competitia SuperBlog 2015

Un gând despre „It’s a Mad, Mad, world…. Oh, nu! Mad Potion! Asta am vrut sa zic!

Lasă un răspuns

