Care e visul tău?

Ai visat vreodată cu ochii deschişi? Ai făcut ceva pentru visul tău ? Câte piedici ai avut în calea îndeplinirii visului tău?

De acum, uită de obstacole! Ştiu eu cum să te ajut, pentru că şi eu am făcut la fel. Bineînţeles, cu ajutorul Băncii Transilvania.

Am primit moştenire o garsonieră, şi nu eram mulţumită de casa pe care o consideram de acum „acasă”. Avea mobilă veche, iar culorile pereţilor semănau mai degrabă cu cele de spital. Dar…ştiţi cum e: Carul de dar nu se caută la dinţi. Aveam deja 5000 de Euro, pe care nu aveam de gând să îi cheltui, dar care mă ajutam enorm să îmi fac un colţ al meu, în care să pot să mă retrag la sfârşitul zilei, în linişte.

Şi am început cu zugrăvitul pereţilor. Dormitorul a fost practic împărţit în două: doi pereţi un violet foarte intens, iar ceilalţi doi, care se aflau la ieşirea din dormitor în hol, cu un roz pal. Bucătăria am lăsat-o  albă, doar că i-am dat refresh cu un nou strat de vopsea, iar baia, am schimbat-o din alb, în verde, la fel cum erau gresia şi faianţa. Apoi am continuat cu mobila. Am scos afară tot ce era vechi, mai puţin masa din bucătărie şi două corpuri tot de acolo, pe care le-am vopsit în maro. Am luat o canapea, un pat şi un birou, plus un dulap pentru haine. Astfel, dormitorul pare mai aerisit, şi îl pot folosi foarte bine şi pentru a-mi primi prietenii când vin pe la mine. Părea destul de simplu, aşa că am profitat din abundenţă de aranjamente florale şi fluturaşi adezivi. Lenjeria de pat este şi ea o piesă de rezistenţă. Electrocasnicele, din fericire sunt de ajuns, însă am de gând ca pe parcurs, să îmi transform şi bucătăria într-un paradis în care să încerc toate reţetele de prăjituri în weekend-urile mele leneşe.

Din cei 5000 de euro, am mai rămas cu aproximativ 2000 de Euro. Puţin, aţi spune. Dar suficient de mult încât să închei o afacere profitabilă. Şi aici apare Banca Transilvania în peisaj. Am intrat pe diverse site-uri, iar noua ofertă mi-a sărit în ochi. Aproape că-mi zicea „uite-mă, uite-mă, ca mine nu mai găseşti”. Adică, cei aproape 2000 de Euro i-am depozitat într-un cont, care vor deveni în timp mult mai mulţi, iar apoi mi-am făut un card de cumpărături. Astfel, cu cardul de cumpărături am posibilitatea de a cumpăra în 12 rate, şi pot primi puncte STAR, fiecare punct reprezentând un leu. Cardul îl pot folosi în cadrul magazinelor partenere Băncii Transilvania, 8000 la număr şi cel mai important, nu se percepe dobândă. Deloc! Adică 0! Păi cum să refuz aşa ofertă? Merg la e-mag şi la Flanco şi îmi iau electrocasnicele de care am nevoie! Iar dacă mergi la cumpărături la magazinele care nu sunt partenere Băncii Transilvania, primeşti 0,3 % din valoarea cumpărăturilor, iar în magazinele din străinătate 0,1 %.  Cardul de credit Star este cu siguranţă o afacere! Dacă îţi faci un astfel de card,  poţi afirma  că eşti om de afaceri, pentru că iei cea mai bună decizie. 🙂 Aici poţi să îţi faci cardul de cumpărături: http://www.starbt.ro/star-forte/.  

Spor la cumpărături!

Acest articol a fost scris pentru competiţia SuperBlog2015!

Lasă un răspuns

