Tu deţii un certificat de performanţă energetică?

Lunea trecută, am fost tare grăbită în drum spre serviciu, fără să fiu conştientă de motivul voinţei mele de a ajunge cât mai repede. După o serie de nervi în trafic, şi înjurături în gând, am ajuns în sfârşit.

Odată ce am ajuns, m-am îndreptat către biroul meu, şi  am avut un şoc! Toate aparatele electrice erau în plin proces de funcţionare, iar vântul deschisese ferestrele, în timp ce aerul condiţionat încerca să facă puţină…căldură. Pe lângă efortul zadarnic al Aerului Condiţionat de a-mi încălzi biroul, Elena şi Andreea, colegele mele îşi lăsaseră laptopurile la încărcat, iar Tania venise se pare mai devreme şi îşi lăsase telefonul, plecând după cafea să sune întruna şi imprimanta să scoată hârtii în număr nelimitat. Nici  routerul nu era oprit. Aşadar, am ajuns la concluzia că trebuie să întrunesc o şedinţă prin intermediul  căreia să îi rog pe colegi să  nu folosim mai multă energie electrică decât este nevoie, aflând, că de fapt, cu o zi înainte a avut loc o pană de curent, şi toată lumea a uitat să deconecteze orice fel de aparat de la energia electrică. Acest lucru  înseamnă o pierdere enormă pentru o clădire cu patru corpuri. Şedinţa a fost întreruptă de şeful nostru, care ne-a comunicat că este necesar să deţinem în cel mai scurt timp un certificat energetic, conform legii 159/2013, altfel nu vom mai putea funcţiona.  Vestea a picat ca un boom, iar tot ce trebuia să fac era să găsesc o soluţie cât mai repede. Am căutat pe Internet, iar soluţia am găsit-o imediat.  Avizez  este o firmă care oferă cele mai bune oferte şi cele mai rapide servicii în ceea ce priveşte obţinerea certificatului energetic. Aşadar, documentul a fost gata miercuri, la 24 de ore de la vizita făcută clădirii, şi a costat foarte puţin. Preţurile variază, şi se regăsesc pe site-ul http://www.avizez.ro. După experienţa avută, pot spune că Avizez este cea mai bună alegere pentru obţinerea certificatului energetic şi pentru a avea parte de un audit energetic, deoarece întruneşte toate cerinţele pentru a fi alegerea fiecărei companii, sau a unei persoane fizice, deoarece se ocupă şi de eliberarea certificatelor pentru apartamente. Avizez oferă: 1. seriozitate, 2.-dedicare, deoarece face acest lucru cu mare plăcere, 3.rapiditate, după cum am spus, în 24 de ore se rezolvă, 4.încredere, pentru că are experienţă în acest domeniu, şi recomandări foarte bune, şi 5. certificatul nu trebuie neaparat ridicat de la sediu, ci ajunge la locaţia clientului, fără nici un fel de problemă.

certificat-energetic1

Articol Scris pentru Competitia SuperBlog 2015

Lasă un răspuns

